Bmw (F31) Touring 318D (2.0 D 150) nyári gumi, téli gumi, keresse ki a(z) Bmw (F31) Touring 318D (2.0 D 150) gumikat, hasonlítsa össze a(z) Bmw (F31) Touring 318D (2.0 D 150) árakat
Gumi BMW

BMW (F31) Touring 318d (2.0 D 150) gumik. Válasszon méretet!

A rezulteo gumikalauzával próbál segíteni önnek a BMW (F31) Touring nyári gumi és téli gumi kiválasztásában. Az ön BMW (F31) Touring gépjárműje motorizációjának pontos ismerete segít nekünk önt felvilágosítani többek között az ajánlott abroncsnyomásról és a különböző méretekről (szélesség, magasság, átmérő collban, terhelhetőségi és sebességmutató) az ön BMW (F31) Touring 318d (2.0 D 150) -re passzoló abroncsokhoz. A BMW (F31) Touring 318d (2.0 D 150) -hez való abroncsokat itt alább találja. A készletünkben található abroncsméretekhez és az árakhoz, tesztekhez, viszonteladókhoz és véleményekhez kattintson a "tovább az abroncsokhoz" gombra.

Évjárat kiválasztása

Kapható gumiméretek
BMW (F31) Touring 318d (2.0 D 150) (2011 óta)




BMW (F31) Touring 318d (2.0 D 150) (2011) gumik nyomása

Elülső gumik nyomása :Nincs adat
Hátsó gumik nyomása :Nincs adat
Elülső gumik nyomása (nagy súlyterhelés esetén) :Nincs adat
Hátsó gumik nyomása (nagy súlyterhelés esetén) :Nincs adat
infoAz itt feltűntetett nyomásindex jezésértékű. Pontosabb információért ellenőrizze a jármű elülső ajtaján feltűntetett jelzéseket vagy a használati útmutatót.

BMW (F31) Touring 318d (2.0 D 150) (2011) hasznos infók

Kivitel :Break
Üzemanyag :Diesel
Teljesítmény :150 lóerő
Cilinder :1995 hatch kabrió
Max sebesség :210 km/óra
Elülső kerék szélessége :7 "
Hátsó kerék szélessége :7 "
Meghajtás :Hátsó kerék
Sebességváltó :kézi
Elülső tengely terhelhetősége :920 kg
Hátsó tengely terhelhetősége :1260 kg

Évszak

Tanácsos az évszaknak, a hőmérsékletnek és a talajtípusnak megfelelő gumikat választani.
  • Nyári: ideális teljesítmény 7 fok feletti hőmérsékleten
  • Téli időszak és hó: 7 fok alatti hőmérsékleten ajánlottak. A gumik kialakítása ideális tapadást és biztonságos haladást biztosít havas burkolaton is.