Bmw (E39) Touring 525TDS (2.5 D 143) nyári gumi, téli gumi, keresse ki a(z) Bmw (E39) Touring 525TDS (2.5 D 143) gumikat, hasonlítsa össze a(z) Bmw (E39) Touring 525TDS (2.5 D 143) árakat
Gumi BMW

BMW (E39) Touring 525tds (2.5 D 143) gumik. Válasszon méretet!

A rezulteo gumikalauzával próbál segíteni önnek a BMW (E39) Touring nyári gumi és téli gumi kiválasztásában. Az ön BMW (E39) Touring gépjárműje motorizációjának pontos ismerete segít nekünk önt felvilágosítani többek között az ajánlott abroncsnyomásról és a különböző méretekről (szélesség, magasság, átmérő collban, terhelhetőségi és sebességmutató) az ön BMW (E39) Touring 525tds (2.5 D 143) -re passzoló abroncsokhoz. A BMW (E39) Touring 525tds (2.5 D 143) -hez való abroncsokat itt alább találja. A készletünkben található abroncsméretekhez és az árakhoz, tesztekhez, viszonteladókhoz és véleményekhez kattintson a "tovább az abroncsokhoz" gombra.

Évjárat kiválasztása

Kapható gumiméretek
BMW (E39) Touring 525tds (2.5 D 143) (1997 óta)




BMW (E39) Touring 525tds (2.5 D 143) (1997) gumik nyomása

Elülső gumik nyomása :2 bár
Hátsó gumik nyomása :2.4 bár
Elülső gumik nyomása (nagy súlyterhelés esetén) :2.6 bár
Hátsó gumik nyomása (nagy súlyterhelés esetén) :3.1 bár
infoAz itt feltűntetett nyomásindex jezésértékű. Pontosabb információért ellenőrizze a jármű elülső ajtaján feltűntetett jelzéseket vagy a használati útmutatót.

BMW (E39) Touring 525tds (2.5 D 143) (1997) hasznos infók

Kivitel :Break
Üzemanyag :Diesel
Teljesítmény :143 lóerő
Cilinder :2497 hatch kabrió
Max sebesség :210 km/óra
Elülső kerék szélessége :7 "
Hátsó kerék szélessége :7 "
Meghajtás :Hátsó kerék
Sebességváltó :kézi
Elülső tengely terhelhetősége :1040 kg
Hátsó tengely terhelhetősége :1280 kg

Évszak

Tanácsos az évszaknak, a hőmérsékletnek és a talajtípusnak megfelelő gumikat választani.
  • Nyári: ideális teljesítmény 7 fok feletti hőmérsékleten
  • Téli időszak és hó: 7 fok alatti hőmérsékleten ajánlottak. A gumik kialakítása ideális tapadást és biztonságos haladást biztosít havas burkolaton is.