Új gumimodellek: a gyártók újdonságai - Dunlop Sport Maxx Race: a technológia csúcsán

Dunlop Sport Maxx Race: a technológia csúcsán

Új abroncsok Leközölve 2012.05.03.

A Dunlop Sport Maxx Race abroncsot vegyes használatra fejlesztették ki. Tapadást és kitartást kell nyújtania versenypályán, ugyanakkor megfelelő biztonsági színvonalat közúton, különösen nedves útfelületen. Ezek a tulajdonságok egymással pontosan ellentétes műszaki megoldásokat igényelnek.

Audi R8 V10 Pneu Dunlop Sport Maxx Race A fénykép csak illusztráció © : All Rights Reserved

A versenyzésből átvett gumikeverék
A Dunlop Sport Maxx Race gumikeveréke a versenyzésből került ki. Olyan keverékről van szó, amely polimerből és a vonóerőre kedvezően ható lágyítóból áll. Jellemzője a kiváló a gördülési felülethez való alkalmazkodóképesség.

Optimalizált futófelület
A Dunlop Sport Maxx Race aszimetrikus profilt kínál masszív külső válblokkal, amely jó stabilitást biztosít kanyarban. Az abroncsot nagy igénybevételnek kitevő pályán jól érzékelhető ez a tulajdonság.

A szöglettekkel ellátott hornyok nagy oldalmerevséget biztosítanak és kanyarban fokozzák a tapadást.

Négy hosszanti horonynak köszönhetően jól elvezeti a vizet nedves útfelületen.

Dunlop Sport Maxx Race futófelületeA fénykép csak illusztráció © : All Rights Reserved

Erősített szerkezet
A sebességgel az abroncs természeténél fogva hajlamos oválissá válni. Ennek a jelenségnek a mérséklésére és az állandóan optimális talajlenyomat megőrzése érdekében a Dunlop Sport Maxx Race abroncs egy aramiddal kevert hibrid futóövet használ, amely egy nagy szilárdságú és hőálló szintetikus szál.

Olvassa el ezt is:

Dunlop Sport Maxx Race: versenyabroncs közúton (vagy fordítva)

Dunlop Sport Maxx Race: a méretek

Dunlop Sport Maxx Race: teszt egy Audi R8 V10 volánja mögött

Pneu Dunlop Sport Maxx RaceA fénykép csak illusztráció © : All Rights Reserved